تعمیر لولای لپ تاپ لنوو

لولا از حساس ترین قسمت های لپ‌تاپ‌ است. این قطعه ظریف، همواره فشار و وزن زیادی را تحمل می‌ کند و در اثر باز و بسته شدن اصطکاکی هم دارد. لپ‌ تاپ لنوو شامل یک بخش فوقانی نمایشگر و قسمت پایینی شامل کیبورد است، که به ‌وسیله دو لولای بسیار ظریف به یکدیگر متصل شده و لولای نصب شده، همواره متحمل وزن، فشار و اصطکاک زیادی است. لولای لپ تاپ لنوو، از قطعات بسیار حساس و پر استفاده محسوب می‌شود. در اکثر مواقع به دلیل باز وبسته شدن لپ تاپ به دفعات زیاد، اغلب دچار مشکل می‌شود. به دلیل آسیب پذیری بسیار زیاد این قطعه ممکن است تعمیر لولای لپ تاپ لنوو، بارها و بارها برای کاربر نیاز باشد. به همین دلیل است که کاربر ممکن است برای تعمیر لولای لپ تاپ لنوو  خود دفعات بیشتری وارد عمل شود.
اگر با لولای لپ‌ تاپ‌ خود دچار مشکل شدید، جای نگرانی نیست. نمایندگی لپ‌ تاپ‌ لنوو دارای کادری مجرب و حرفه ای برای تعمیر لولای لپ تاپ لنوو از قبیل تعمیر و تعویض لولا و..... است. مراکز زیادی برای رفع مشکلات دستگاه های هوشمند وجود دارند، اما در اکثر مواقع این مراکز از متخصصین و مهندسین فارغ‌التحصیل در این زمینه استفاده نمی‌ کنند یا دارای امکانات و ابزارآلات پیشرفته نیستند. این امر موجب آسیب بیشتر لپ‌ تاپ‌ یا رفع مشکل به صورت موقت می‌شود. اما لپ‌ تاپ‌ لنوو در کار مجرب و ماهر خود، دارای متخصصین و مهندسین فارغ‌التحصیل در این زمینه بوده و با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات، مشکل لپ‌ تاپ‌ شما را به طور کامل حل می‌ کند.

خدمات تعمیر لولای لپ تاپ لنوو در نمایندگی لپ تاپ لنوو توسط بهترین تعمیرکاران و به روزترین تجهیزات انجام می شود. مشتریان عزیز لنوو ایران، حتی بدون نیاز به مراجعه فقط با یک تماس خدمات تعمیرات ما را دریافت می کنند. عزیزانی که امکان مراجعه به نمایندگی لنوو در تهران را ندارند، می توانند از طریق راه های پستی لپ تاپ خود را برای ما ارسال کنند تمام هزینه های ارسال رایگان می باشد و برای کاربران ساکن تهران پیک رایگان در نظر گرفته شده است.

 

شما می توانید همین الان با شماره 02145102 نمایندگی لنوو تماس بگیرید.
 

نکات مهم قبل از تعمیر لولای لپ تاپ لنوو

نکات مهمی را قبل از تعمیر لولا لنوو باید در نظر بگیرید تا در تعمیر آن دچار اشتباه نشوید. با واگذاری تعمیر لپ‌ تاپ‌ خود به نمایندگی لپ‌ تاپ‌ لنوو، از تعمیر آن مطمئن شده و لپ‌ تاپ‌ خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.
شاید بیشترین فشار مکانیکی که یک لپ‌ تاپ تحمل می‌کند، در قسمت لولاهای آن باشد. شرکت لپ‌ تاپ لنوو در طراحی لولای لپ تاپ‌های خو‌د نهایت ظرافت و دقت را به‌کار برده است تا نیازی به تعمیرکار پیدا نکنید. توصیه‌ای که نمایندگی لپ‌ تاپ لنوو برای شما دارد، قبل از اقدام به خرید هر نوع لپ‌ تاپی ابتدا کیفیت و نوع اعمال لولاها را چک کنید. روش‌های نصب زیادی برای لولای لپ‌تاپ‌ وجود دارد، در بعضی از مدل‌ها، قطعات لولا در قسمت داخلی لپ‌تاپ اعمال می‌شود. مدل‌های دیگری وجود دارند که لولا کمی از بدنه دستگاه بیرون است. در صورت مشاهده هرگونه نوسان در بدنه نمایشگر لپ‌تاب به تعمیر کار مراجعه کنید.
تعمیر یا تعویض لولای لپ تاپ لنوو از مهم ترین نکات است، اگر آسیب لولا وسیع باشد و این قطعه مکانیکی کاملا از یکپارچگی خارج شده باشد، تعمیر لولا کار اشتباهی است، چرا که هر لپ‌ تاپی از فلزات و آلیاژهای بخصوصی ساخته شده است و جوشکاری آن با فلزات معمولی نمی‌ تواند آن قدرت قبلی را برگرداند. در این صورت گزینه تعویض را انتخاب کنید و دستگاه خود را به نمایندگی لپ‌ تاپ‌ لنوو بسپارید، تا مناسب‌ترین لولا را برای شما نصب کند.
درصورتی که لپ‌تاپ‌ شما از نوع لپ‌تاپ های بسیار ظریف است، در صورت بروز مشکل در لولاها، ممکن است جوشکاری مشکل را دو چندان کند، چرا که جوشکاری باعث ضخامت بیشتر قسمتی در لولا می‌ شود و ممکن است به درستی در جای خود قرار نگیرد. پس اگر لپ‌تاپی با طراحی ظریف دارید، درست است که گزینه تعویض را انتخاب کنید.

 

 

 اهمیت تعمیر لولای لپ تاپ لنوو

امروزه، لپ تاپ از کابردی‌ترین دستگاه‌های هوشمند در سرتاسر جهان است. لپ‌ تاپ لنوو از با کیفیت‌ترین لپ‌ تاپ‌ های موجود در بازار است. این دستگاه علاوه بر مزیت‌های متعدد و کارایی‌های مختلف، بسیار ظریف و آسیب پذیر است.از این رو در استفاده از آن لازم است دقت کافی به عمل آورده و همواره در استفاده از آن مراقب باشید. در این صورت در سال‌های متمادی نیازی به تعمیرکار نخواهید داشت. توصیه‌ای که نمایندگی تعمیر لولای لپ تاپ برای شما دارد، قبل از اقدام به خرید هر نوع لپ‌ تاپی ابتدا کیفیت و نوع اعمال لولاها را چک کنید تا کمتر به تعمیر لولای لپ تاپ لنوو نیاز پیدا کنید.

وظیفه لولای لپ‌ تاپ‌ تنها در کنار هم نگه داشتن دو قسمت لپ‌ تاپ‌ نیست. چرا که در کنار یکی از لپ‌ تاپ ها کابل انتقال تصویر نیز قرار دارد و درصورن بروز آسیب و بی‌اهمیت جلوه دادن آن یا به تعویق انداختن حل مشکل، این کابل پاره شده و مشکلات جدی در رابطه با مادربورد ایجاد می‌ شود. ایراد در لولاها می‌ تواند باعث ایجاد آسیب در دیگر قسمت های لپ‌تاپ‌ از جمله بخش های پلاستیکی شود.
معمولا درصورت مراقبت دائمی در استفاده از لپ‌ تاپ‌ لنوو، مشکلی در لولا ها ایجاد نمی‌ شود، اما در صورت مواجه با شلی، لقی، سفتی و...... اقدامات لازم را انجام دهید تا از بروز اسیب به دیگر قسمت ها جلوگیری کنید.

 تعمیر لولای لپ تاپ لنوو

 

در تعمیر لولای لپ تاپ لنوو دقیق باشید

 چرا هنگام تعمیر لولای لپ تاپ لنوو باید دقیق باشیم؟ این قطعه‌ حساس مکانیکی در حین ساده بودن وظایف بسیاری را به دوش می‌ کشد. هر لپ‌ تاپی دارای دو لولا است که دارای ظاهری یکسان هستند، اما وظایف متفاوتی دارند. از این رو در مسئله تعمیر و تعویض نیز متفاوت هستند. اگر در هر صورتی موفق به تعمیر لپ‌ تاپ‌ لنوو نشدید و ناچار به تعویض آن بودید، در جنس و فلزات استفاده شده دقت کافی داشته باشید. هر لولا دارای دو قسمت است، و همه لولا ها در مکانی یکسان قرار می‌گیرند. یک قسمت لولا به صفحه دارای کیبورد و قسمت دیگر آن به نمایشگر اتصال دارد. هر کدام از این بخش ها از نظر جایگاه اتصال متفاوت هستند و این نکته ای قابل اهمیت در تعمیر و تعویض لولا است. موارد گفته‌ شده تنها قطره ای از هزاران نکته در مورد لولا بود که نمایندگی لپ‌ تاپ‌ لنوو همه موارد را در خصوص رفع مشکل رعایت می‌ کند.

 

هزینه تعمیر لولای لپ تاپ لنوو

باید توجه داشته باشید که در وهله اول برای تعیین هزینه، نیاز است میزان آسیب و نوع راهکار باید مشخص شود. هزینه تعمیر لولای لپ‌ تاپ‌ لنوو به عوامل مختلفی از جمله میزان آسیب، فلزات و آلیاژهای مورد نیاز و...... بستگی دارد.  هر چه شکستگی لولا عمیق تر باشد، تعمیر لپ تاپ لنوو دشوار تر است و با محدودیت های زیادی همراه خواهد بود.
در صورتی که لولا دچاره مشکل شده و از یکپارچگی خارج شود، بسیار آسیب پذیر بوده و دیگر توانایی تحمل فشار و اصطکاک لپ‌ تاپ را نخواهد داشت. اگر قطعه مکانیکی لولای لپ‌ تاپ‌ لنوو قابل تعمیر نباشد، نیاز به تعویض داشته و جوشکاری‌های متعددی نیاز است. این جوش‌کاری‌های متعدد باعث ضخیم شدن اتصال لولا و نامیزانی در محل اتصال می‌شود. اما جای نگرانی نیست، تعمیرکاران نمایندگی لنوو بسیار ماهر بوده و با مهارت تمام لولای شما را تعمیر خواهند کرد.
و اما بسته به اینکه لپ‌ تاپ‌ شما نیاز به تعمیر دارد یا تعویض، مواد مورد نیاز مشخص شده هزینه مشخص می‌ شود.

 

تعمیر لپ تاپ لنوو

صدمات لولا تنها مشکلی نیست که ممکن است برای لپ‌ تاپ لنوو پیش بیاید، دستگاه های هوشمند به دلیل کاربرد بالا و اکثرا استفاده طولانی مدت گاهاً دچاره مشکلاتی می‌ شوند که به تنهایی قادر به حل آنها نیستید. در همین راستا، نمایندگی لپ‌ تاپ‌ لنوو دارای مرکزی بسیار گسترده برای تعمیرات بوده و در خصوص هر پیشامدی دارنده کارگاهی جداگانه است. اگر لپ‌ تاپ‌ شما دچار مشکل شد اما به دلیل عدم آگاهی و نداشتن آشنایی با کادری متخصص و قابل اعتماد، هنوز مشکل را برطرف نکرده‌اید، لنوو ایران، مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو و تعمیر آل این وان لنوو با کادری متخصص و ماهر برای ارائه همه نوع تعمیرات در حوزه لپ تاپ لنوو آمادگی خود را اعلام می دارد. این مرکز قدرتمندانه در صدر مراکز تعمیراتی ایستاده است و به واسطه تعمیرات با کیفیت خود همواره مورد لطف و توجه کاربران قرار گرفته است.

تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ ایسر / تعمیر لولای لپ تاپ دل